Micke Mus
Färsking
Antal inlägg: 21
|
 |
« skrivet: 2007,Juli 26, 23:33 » |
|
Kommer Gäddeholm att vara gångbar något den här sommaren medans dom fortfarande bygger tror du Elias?
Jag kommer tillbaks till trakterna runt den 3:e och är mycket sugen på att testa Mälaren.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Elias
Moderator
Färsking

Antal inlägg: 28
|
 |
« Svara #1 skrivet: 2007,Juli 29, 11:02 » |
|
Nja... det ser inte så ut då dom använder restmassan för VA till Fröholmen och gubbarna som gräver är på semester, men om dom kommer igång snabbt igen så kanske det finns en möjlighet! Skall hålla er uppdaterade när jag ser att arbetet går framåt.
// Elias
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Micke Mus
Färsking
|
 |
« Svara #2 skrivet: 2007,Juli 29, 18:42 » |
|
Ok, det är bra det.
Finns det några andra spots som du tror skulle kunna funka? Eftersom jag jobbar i Västerås skulle det vara riktigt fint om det fanns ett ställe att köra efter-jobbet-kiteande på.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mic
KN-o-holic

Antal inlägg: 117
|
 |
« Svara #3 skrivet: 2008,Maj 31, 15:13 » |
|
Någon som kollat upp om Gäddeholm är användbart ännu? Jag jobbar i Vås några dagar i veckan och skulle mer än gärna passa på att komma ut på vattnet där om det finns några bra nybörjarvänliga ställen.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
habla
Färsking
Antal inlägg: 23
|
 |
« Svara #4 skrivet: 2008,Juni 18, 22:22 » |
|
Tja...
Jag är också en nybörjar kitare (kommer upp på brädan och åker lite vingligt down-wind, men det tar sig...) som ofta är i Västerås-trakten och söker någon spot och någon att köra med....
Har lästa alla diskussioner på forumet men inte blivit klok på om nån har hittat nåt ställe värt att testa i närområdet västerå-enköping-eskilstuna??
Om ni har nån spot att förtälja så säg gärna till, eller om ni ska iväg och köra lokalt i mälardalen så hänger jag gärna på....
//
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Johann
Färsking
lackin' in standards
|
 |
« Svara #5 skrivet: 2008,Juli 17, 12:10 » |
|
vafan! det händer ju inget här!!!. action. funkar gäddeholm osv osv? vad händer? finns det nån som man kan hooka upp och köra med? posta tfn nr osv!!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
ana
Gäst
|
 |
« Svara #6 skrivet: 2008,Juli 19, 15:44 » |
|
halåå är nybörjare...kommer ut i vattnet och så, bara upp på brädan ordentligt som fattas...men d skulle va schysst o träffa andra v-ås kitare om d inte finns bra spots här så kan man iaf samåka till bättre ställen, maila! ana_pz409@hotmailcom cya 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Johann
Färsking
lackin' in standards
|
 |
« Svara #7 skrivet: 2008,Juli 20, 10:10 » |
|
mailat!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Vulpes
Färsking
Antal inlägg: 17
|
 |
« Svara #8 skrivet: 2008,Augusti 03, 17:58 » |
|
Hmm verkar inte vara nån fart på mälaren alls iår. :-( Bor i Enköping och far för det mesta ut till kusten, Om det skulle bli vind i mälaren eller nån vill samåka till kusten dropa ett mail. :-)
Hur är det på spotsen i v-rås, kommer det finnas några möjligheter att åka. (Har inte ens orkat titta på dem i verkligheten än.
Hur går det med den beryktatade "kite stranden"?
:-)
|
|
|
|
|
Loggat
|
\\\\\\\\\\\\\\"Sveriges befolkning består till 90% av bönder med röven vända mot havet.\\\\\\\\\\\\\\"
|
|
|
mr_steel
Lagominläggare

Antal inlägg: 57
Go o Glad Gnestakille
|
 |
« Svara #9 skrivet: 2008,Augusti 18, 20:48 » |
|
Jag bor i gnesta, och hakar gärna på om ni åker ut till Nyköping eller i närheten!! //Stålis mr_steel1977@hotmail.com
|
|
|
|
|
Loggat
|
PL Synnergy 15m2 Takoon Skoop 14m2 Peter Lynn Venom II 10m2 Kan numera åka oxo 
|
|
|
Johann
Färsking
lackin' in standards
|
 |
« Svara #10 skrivet: 2009,April 09, 00:18 » |
|
vad hände egentligen? jag har hört att hela grejen är en myt  . finns det något gäddeholm till sommaren eller är den helt uteslutet? pz
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Elias
Moderator
Färsking

Antal inlägg: 28
|
 |
« Svara #11 skrivet: 2009,September 04, 15:27 » |
|
Hej,
Här var det länge sedan man var... Tyvärr har jobb tagit all tid för mig och därav inaktiviteten... men förhoppningsvis blir det ändring på det nu...
Gällande Gäddeholm så tar det ett tag till innan det blir klart... men det kommer nog bli riktigt bra startställe när det inte är några badare på plats...
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Johann
Färsking